FAQ - Najčastejšie otázky

Vitajte vo svete pohodlného online nakupovania!

Tešíme sa každej Vašej návšteve a preto sme sa rozhodli Vám to ešte viacej uľahčiť. Práve tu sa dozviete všetko, čo potrebujete vediet pri nakupovaní na www.bezeckepotreby.sk

Najčastejšie otázky

Ako nájdem najrýchlejšie hľadaný tovar ?

Pre rýchle vyhľadávanie použite vyhľadávač, ktorý sa nachádza v pravej vrchnej časti stránky bezeckepotreby.sk, pri registrácii a košíku. Potrebujete však poznať názov produktu, ktorý budete vyhľadávať. 

Čo znamená, keď je pri tovare uvedené - dodacia doba skladom ?

Znamená to, že na svoju zásielku budete čakať naozaj krátko. Ak je pri veľkosti vybraného tovaru uvedené že je skladom, nachádza sa na našich skladoch a je pripravený k expedovaniu. Ak teda položku skladom objednáte do 15.00, zásielka Vám bude doručená nasledujúci pracovný deň.

Ako si vybrať správnu veľkosť ?

Pri každej položke sa nachádza "ako vybrať správnu veľkosť", kde sa Vám po rozkliknutí objaví tabuľka s mierami pre každú veľkosť Vami vybraného typu bežeckého oblečenia/obuvi. Následne si podľa inštrukcii viete ľahko a jednoducho vybrať tú správnu veľkosť. V prípade, ak by ste potrebovali poradiť, samozrejme sme tu pre Vás. Ak nesadne veľkosť, žiadny strach, tovar môžete vrátiť/vymeniť až po dobu 28 dní. 

Dokážete zabezpečiť aj tovar, ktorý sa nenachádza vo Vašej ponuke ?

Áno dokážeme. Musí sa ale jednať o výrobcu (značku), ktorá je v našej ponuke. Nie je to však vždy jednoduché a nie vždy sa nám to aj podarí – ale urobíme pre Vás maximum :-). Stačí nás kontaktovat na info@bezeckepotreby.sk a my sa ihneď pustíme do práce. 

Čo ak s behom len začínam a mnohé infomácie mi nič nehovoria ?

Práve preto sme tu pre Vás. Náš školený tím Vás rád prevedie bežeckým svetom a pomôže vybrať ten správny produkt. Samozrejme, ak je možnosť navštíviť naše kamenné predajne, bude to ešte lepšia alternatíva. Ak to však možné nie je, sme Vám plne k dispozícii ako na telefóne, tak cez mail. Preto sa nebojte pýtať na všetko čomu nerozumiete. 

Prečo sa mi pri niektorých položkách nedá zvoliť moja velkosť ?

Pretože tovar vo Vami žiadanej veľkosti je už vypredaný a aktuálne ho nie je možné objednať. Ak si ale nie ste istý, kontaktujte nás a my to preveríme, alebo nájdeme plnohodnotnú alternatívu.

Akú si mám zvoliť dopravu ?

Ponúkame Vám dve možnosti dopravy – Slovenská pošta a kuriér UPS. Ak potrebujete doručiť zásielku v čo najkratšom čase, odporučíme Vám kuriéra UPS, nakoľko expedovaná zásielka je doručená ihneď nasledujúci deň. Taktiež Vám kuriér prinesie zásielku priamo na adresu doručenia a bude Vás o doručení informovať telefonicky. V prípade, že ste si nie istý, či budete v čase doručenia na dannej adrese, vyberte si radšej poštu, kde si zásielku budete vedieť vyzdvihnúť po dobu 18 dní.

Kedy a ako musím za objednaný tovar zaplatiť ?

Po vložení produktu do košíka máte v nasledujúcom kroku na výber spôsob platby a dodania. Spôsoby platby sú :

            Platba na dobierku – za tovar budete platiť pri preberaní zásielky, buď na pošte, alebo priamo kuriérovi

            Osobne - na kamenej predajni v Banskej Bystrici

            Osobne - na kamenej predajni v Košiciach

            Prevodom na účet - platba vopred bankovým prevodom. Po pripísaní platby na náš účet bude objednávka expedovaná v čo najkratšom čase. 

            Platobnou bránou Besteron – platba cez platobnú bránu. Po pripísaní platby na náš účet bude objednávka expedovaná v čo najkratšom čase. 

Čo je darčeková poukážka ?

Darčeková poukážka je kód, ktorý je po zadaní objednávky možné uplatniť vo výške sumy poukážky. Darčekové poukážky je možné kúpiť a obdarovať svojich blízkych darčekom, ktorý Vám zaručene nevrátia :-)

Musím nakúpiť nad určitú hodnotu ?

Nie. Na bezeckepotreby.sk nie je stanovená minimálna suma objednávky. Avšak vzhľadom na poplatky za doručenie je vždy výhodnejšie objednať si tovar nad 70 Eur, kde za poštovné ani balné neplatíte.

Čo ak som sa netrafil do veľkosti a tovar potrebujem vymeniť ?

V takom prípade nám tovar na výmenu zašlete na našu adresu uvedenú v kontaktoch (adresa predajne). Tovar však musí byť v pôvodnom balení s pôvodnými etiketami a samozrejme nepoužívaný. Následne Vám tovar v požadovanej veľkosti pošleme. Tovar nám môžete vrátiť/vymeniť po dobu 28 dní. 

Uvádzate ceny vrátane DPH ?

Áno. Všetky ceny uvedené na stránke bezeckepotreby.sk sú vrátane DPH. Sme plátcami DPH, ak ste teda firma, môžete si uplatniť vrátenie DPH a dať si do nákladov tovar, ktorý súvisí s predmetom Vášho podnikania.

Chcel by som dostávať najnovšie informácie z vašej ponuky, čo mám robiť ?

Zaregistrujte sa na našej stránke cez newsletter. Po vyplnení potrebných údajov budete u nás zaregistrovaný a následne informovaný o všetkých novinkách a akciách, ktoré sú v určitých prípadoch ponúkané výlučne registrovaným zákazníkom. 

Prečo platím poštovné ?

Keď si u nás objednáte tovar, musíme Vám ho nejakým spôsobom doručiť. Na doručenie Vašej zásielky používame kuriersku spoločnosť UPS, alebo Slovenskú poštu. Tým nám však vznikajú náklady na dopravu zásielky. Snažíme sa, aby bolo poštovné pre Vás najvýhodnejšie. Práve preto sme sa rozhodli, že poštovné bude pri objednávke nad 70 Eur zadarmo.

Ceny poštovného platia len pre odoslanie obyčajných zásielok na Slovensko a pri poslaní celej objednávky v jednej zásielke. Pri rozdelení objednávky a jej poslaní vo viacerých zásielkach môže byť celkové poštovné vyššie. Pri posielaní zásielky do zahraničia Vás o presnej výške poštovného budeme informovať po potvrdení objednávky.

K uvedeným sumám už neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky. Bez ohľadu na počet objednaných produktov, či hodnotu objednávky sa balné neúčtuje.

Prajeme pohodlné nakupovanie. 

Poradí vám Patrik
Poradí vám Patrik

Otázky k behu, výberu a nákupu

Po - Pia: 9:30 - 18:00